ShareThis

Τετάρτη 7 Ιανουαρίου 2009

Με το δεξί...!


(ένα κείμενο από την Νινέττα)

Το 2009 κατέφθασε και το κατά πολλούς «γρουσούζικο» 2008 είναι πια παρελθόν. Να ευχηθώ σε όλους μας τα καλύτερα για τον νέο χρόνο που ήρθε και πριν από όλα να ευχηθώ σε όλους μας υγεία! Ακούγεται ανιαρό αλλά τελικά όταν σε ταλαιπωρεί κάτι εκτιμάς την αξία του! Μιας και ήταν της μοίρας μου γραφτό να ταλαιπωρηθώ στο τέλος προηγούμενου έτους από μία ίωση που εξελίχθηκε σε ιγμορίτιδα, οι γιατροί μου συνέστησαν να κάτσω κάποιες μέρες στο σπίτι για να προφυλαχθώ. Έτσι, πήρα μια μικρή γεύση από το τι ακριβώς σημαίνει «θέλω να βγω από το σπίτι, αλλά δεν μπορώ», «έχω μία ίωση που δεν λέει να περάσει», «πονάει το κεφάλι μου συνέχεια», «βήχω ασταμάτητα» κλπ. Η απογοήτευση για την ατυχία μου και οι σκέψεις μου με πήγαν σε εκείνους τους ανθρώπους οι οποίοι μπορεί για μεγάλο χρονικό διάστημα να ταλαιπωρούνται από θέματα υγείας και τα συμπτώματά τους να είναι πολύ πιο σοβαρά από αυτά που είχα εγώ. Σε αυτούς τους ανθρώπους ιδιαίτερα θα ήθελα να στείλω τις ευχές μου για και να τους ευχηθώ γρήγορη ανάρρωση. Κλείνοντας, σε όλους εμάς να υπενθυμίσω να μην ξεχνάμε αυτούς τους ανθρώπους που μπορεί να είναι φίλοι, γονείς, παππούδες ή απλοί γνωστοί. Η συντροφικότητα ιδιαίτερα σε τέτοιου είδους εκφράσεις της μπορεί να κρύψει εξαιρετικά σπουδαίες δυνάμεις που μπορεί να μην θεραπεύουν αλλά σίγουρα γλυκαίνουν και ηρεμούν την ψυχή του άλλου! Και πάλι Καλή Χρονιά και εύχομαι το blog μας να πετύχει και να έχει συχνά νέες αναρτήσεις!

Δεν υπάρχουν σχόλια: